Skip to main content

zenda kawen,reunion dak dkm..

hurm,betapa panjang nya tajuk diatas..haha..biaq p la..barula jelas maksud yang ingin disampaikan dalam entry kali ni..semalam bersamaan 27 nov 2010, kakak zenda yang kawen sebenarnya,bukan zenda yer..maka kami geng2 kajang dan seorang kawan iz ,iaitu Azhar pun follow sekali..sume sekereta ngan iz, berjumlah 5 orang..Fareez, Comel, Bapak dan Azhar..dari sini kitorang gerak dalam kul 10 sengah jugala..


sampai r&r Rawang dalam kul 12 camtulah..tunggu kat sana dalam sejam,tunggu budak2 dari klang nak sampai gerak sama2,cadangnya..sekali bila call balik,diorang dah sampai tanjung malim..kah3..saba je la..nak wat camne..nak tengok muka2 menunggu camne?jap ye..




tu dia..comel ngan bapak..sempat lagi tuh..padahal tempat lalu lalang manusia tu kat situ..kering je tangkap gambar ala2 model..bosan menunggu la tuh..hehe..tapi xpe..kita teruskan..hurm..pastu,dalam kul 2 sengah gakla sampai umah zenda..seb baik banyak lagi nasi berserta lauk pauk..gambar di umah zenda pulak lah..










ini lah suasana kat umah zenda..ramai kan??ada lagi gambar yang x masuk ni..hehe..memang reunion tul la..x sangka pulak ramai yg turun..sume sekali 6 bijik keta gakla kalau x silap..best?memang bestla jumpa balik setelah 10tahun setahun x jumpa..macam2 cerita la keluar..ada yang sambung belajar,tak kurang juga yang dah berkarier pon..makan adalah dalam sejam camtuh..riuh sekejap khemah tu ngan suara dak2 dkm..tapi pas makan,xkan nak balik pulak kan..terus rancang pegi pertak pulak..singgah isi minyak kat petronas jap..


pulak dah..sampai kat petronas,keta zarip x leh start la pulak..bateri kong langsung katanya..lama gakla nak hidupkan..seb baik lah tukar bateri ngan edan..seb baik dua2 keta waja..kalau x,mana lah nak cari bateri..mula2 guna jumper iz,kesudahan nya,jumper iz nya klip penyek dilenyek oleh azmy..kah3..xpela..nak wat camne..




itu dia..ramai nya tukang pomen..seb baiklah ada si salleh..rajin dier menukarkan battery edan ke zharip..seb baiklah boleh start..kalau x,memang ke bengkel la jawapnya..ni tunggu nya tunggu,ingat nak balikdah..tapi fareez keja malam,kul 11..tapi pas Malin pujuk fareez,fareez stay aje..kah3..ke pertak jualah jawapnya..










fuh..lengkap la reunion kali nih..best sangat..yela,bukan selalu leh jumpe pon..walaupon penat gak memandu,namun sume nya dibalas ngan seronok nya masa meluangkan masa bersama member2 sume..pasni giliran sapela pulak kenduri,hehe..mungkinkah ery??sape tau kan..hehe.. 


Comments

  1. thumbs up 4 mastermind..kihkihkih..
    wlaupun de msalah teknikal cket..hehe..

    ReplyDelete
  2. takpe2..masalah sampingan je tuh..no hal la..haha..next reunion??

    ReplyDelete
  3. seronoknya... rugi tak dpt join2...huhu

    ReplyDelete
  4. xpe2..next..reunion,diba kawen..haha..

    ReplyDelete
  5. best2...
    smpe ade mbr yang demam...hahaha
    pape pon aku harap dapat reunion lg..

    ReplyDelete
  6. Ni gua nak cakap sikit ni..
    gua x puas ati btl la~ ni la fes time event dkm gua x join..msti x complete event ni kan3?? huhu

    ReplyDelete
  7. rie??rie pon riela..haha..sape demam?ko ke??

    chawie>kola ,sombong xnak join..

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

lelaki pendiam, baran?

lelaki pendiam ni selalu kita beranggapan sebagai seorang yang susah marah, cool, pastu suka pendamkan perasaan.. serupa ada emas dalam mulut, takut betul nak buka mulut bersembang dengan orang sekeliling. takut emas tu terkeluar. itulah persepsi orang terhadap orang yang pendiam ni.. biasa2.. tapi pernah tak korang terfikir yang sebenaqnya ada kemungkinan orang yang pendiam ni sebenaqnya seorang yang skali dia marah, marah dia lebih daripada orang yang tak berapa nak pendiam.. bagi che', ada kemungkinan nya.. orang yang diam2 ni kadang2 tak tahu cara nak melepaskan kemarahan yang terpendam dalam hati.. biasanya, marah2 ini dikumpul macam bom jangka, dannnnnn boMMmm!! meletup.. bahaya dak? bahaya kan... jadi jangan disangka orang yang pendiam ni takde yang panas baran... kena mood nak meletup marahnya tu, abisla... beza dengan orang yang marahnya, sikit2 marah... marah yang macam ni, dia terlepas waktu dia marah je, lepastu, selang masa tak berapa lama, dia okay balik... macam xde

cara untuk kenal orang suka tikam belakang orang lain

cara untuk mengetahui orang yang bakal tikam belakang kita dalam mana2 institusi ni senang bangat.. berdasarkan pengalaman che' ada beberapa ciri2 yang boleh kita kenalpasti sekadar untuk berjaga-jaga dan kalau boleh elakkan dari berjumpa dan berurusan dengan orang gini.. suka mengumpat dan memburukkan orang lain depan kita.. memang syok layan bergosip dan mengumpat ini.. tapi kita kena sedaq yang dia boleh buat gitu kat orang lain, dekat kita sendiri dia nak buat perkara yang sama, celah kuku je.. so, bersedialah untuk ditikam dari belakang ya? sediakan handiplast siap2.. sakit woo kena tikam belakang, nak2 orang tu rapat sgt dengan kita ni haaa.. puas hati kalau dia dapat singkirkan orang yang dia tak suka pergi.. macam kepuasan yang amat sangat walhal mungkin lepas orang tu pegi, akan menyusahkan diri dia balik.. adakah ini yang dinamakan busuk hati? tuhan aje yang tau.. yang kita kalau duk melayan orang yang macam ni, tunggu turn la. mungkin perkara yang sama akan berlaku pada

suka menganiaya?

syukur alhamdulillah, masih bernafas, masih bahagia dan boleh dikatakan bertambah bahagia sejak dua tiga menjak ni. hee.  alhamdulillah. anda teraniaya? normal. dikelilingi manusia yang sentiasa dengan hati yang berbolak balik, contoh misalan nya sikap hasad dengki pastinya akan memberi kesan pada orang sekeliling. jadinya biar orang nak buat kita, kita jangan sekali kali buat ke orang kerana apa yang kita lakukan pasti ada pembalasan nya.  apa sahaja yang kita lakukan pasti dibalas. utk mereka yang teraniaya, bersyukurlah. letak kan pengharapan pada yang sepatutnya diletakkan pengharapan. bergantung pada diri, jika kita rasa ada sesuatu yang mampu melindungi kita lebih dariNya, berhati-hatilah.  doa orang yang teraniaya ni insyaallah makbul. muhasabah diri jika apa2 menimpa diri tu, bila menganiaya orang. senyum puas puas, gelak puas puas. "what goes around comes around". seronok puas2 harini, tapi beringat masa depan nasib kita belum tentu.  insyallah redha aje dengan ujian